wtorek, 27 stycznia 2015

Aniołek

Już kiedyś deklarowałam, że nie jestem mocna w tematyce anielskiej. Nawet nie to, że nie lubię... wydaje mi się po prostu, że nie bardzo potrafię, ponieważ taki prawdziwy anielski anioł zawsze kojarzy mi się z wielką urodą. A  tę urodę trzeba przecież jakoś namalować... 
Na szczęście jest jedna furteczka, czyli anioł widziany oczami twórcy - i tu się czasami próbuję zmieścić :-).
Mój aniołek jest dziecinny i mam cichą nadzieję, że zasłuży na udekorowanie dziecinnego kącika.




6 komentarzy:

  1. aniołek jest śliczny i bardzo radosny :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek jest śliczny- w sam raz nad łóżeczko maluszka.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, taki wesolutki Aniołek dla maluszka. Piękny wzór sukienki zastosowałaś. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.