poniedziałek, 14 grudnia 2015

Stroik

Tym razem coś dla domu.
Każdego roku wieszam na drzwiach wejściowych małą świąteczną ozdobę.
Stary stroik już się trochę zużył, więc zgromadziłam co tam znalazłam i postanowiłam uwić z tego nowy.


Mamy tu kilka malutkich bombek, słomianą gwiazdkę i aniołka, gałązki sztucznej choinki, wstążkę i - jako bazę - kółko z jarzębiny i szyszek, też sztuczne :-). 
Do tego przygotowałam trochę cienkiego drutu do montażu i żyłkę do zawieszenia.

Gotowy stroik już zawieszony na drzwiach:




6 komentarzy:

  1. Sliczny stroik :)) U nas na drzwiach wlasnie zawisly rekawice i gwiazdki i chcialam cos jeszcze dowiesic. Wczoraj pieklismy pierniki i o nich myslalam by powiesic ,alee nie wiem czy to bylby dobry pomysl :)) Ale stroik to juz co innego :)) Pozdrawiam i Zycze Milych Przygotowan do Swiat :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcie nie jest jednak najlepsze (chociaż się starałam), bo na schodach ani z lampą ani bez lampy nie wychodziło.

      Usuń
  3. Cudo! Taki egzemplarz by u nas w szkole na aukcji poszedł na pewno za stówkę albo więcej...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.